31 oktober 2008

fredag

oj nu var det längesen jag skrev haha, igen.

det har väl inte hänt så mycket, eller jo det har det väl.. men vart fan ska jag börja. höstlov. känns som att hela mitt lov gått ut på att dricka alkohol och vara bakis. ganska sorgligt men det är ju faktiskt lov. jag har umgåtts med wenda också hela lovet. fan. dom som kommer på dom mest dumma idéerna slog sina huvuden ihop, haha! fast det kan ju inte sluta mer än bra. för oss själva iaf. för andra vet jag inte haha. jag har blivit sjuk också, inte så jävla bra. ashög feber och feberfrossa hela natten. huhu. antar att kroppen börjar ta ut sin rätt nu! jag som skulle åkt på stan med wenda idag och köpte lite grejer till ikväll för det är halloween party på pluto och det var så jävla roligt förra året och jag tänkte att det skulle bli lika roligt i år......... MEN NE, jag ska ligga hemma och vara sjuk i feber ist. inte bra inte bra nej nej. får väl hoppas att febern gått över till imorgon så vi kan gå ut då ist. så jag kan ligga ännu sjukare på söndag och missa skolan och så på måndag, hahaha åh nej liksom, missa skolan...... wuwuuwu. det finns inte ett jävla skit på tv nu heller. guuuuud idol förresten!! tack att robin B fick stanna kvar!! haha my little baby! jaja, ska väl sluta skriva nu för ingen kommer väl orka läsa det här värdelösa inlägget ändå! jag vet inte ens vilka det är som läser, fast jag vet att det är många, men aldrig nån som kommenterar, jaja haha... hejdå och så!

Inga kommentarer: