23 november 2008

söndag

ah lite sammanfattning då.. i fredags var vi ute, och hamnade på efterfest på gryta. ja det var väl helt ok. sen vaknade vi och jag drog upp alla för jag ville bara hem och byta om för jag skulle träffa min brorsa klockan 12 på stan och fika, han bor i sthlm annars osv. såååå det var bara att springa hem från wenda för jag drog dit och hämtade mina grejer innan jag gick hem. bytte om sminkade om mig och fixade håret lite bättre så man såg något anständig ut. helvette vad bakis jag var haha helt sjukt. jag hade knappt nyktrat till när jag satte mig på bussen 11:42.. som tur var min bror också skitbakis så vi satt och slappade bara inne på brogården, mhm! sen tog jag bussen och och sov halva dagen. sen vaknade jag och kollade på tv resten av dagen typ. jaa.. och idag, söndag då? jag har inte gjort nåt speciellt nu för klockan är bara 12. mmm är vaken redan, haha. ska nog ringa wenda snart men den jävla ungen sover så jävla länge jämt! nu kollar jag på idol reprisen från i fredags och robin babe är jätteduktig och åhhhhhhh han gick vidare hahah puss bra han är. snygg också. jaja, nu blev det för mycket, hejdå! (har en liten hemlighet på g också)

Inga kommentarer: