24 mars 2009

jag ska jobba nästa helg, HELG?????? VA??? ok. livet är hårt. livet är jävligt hårt när man jobbar för en massa tidningar. och speciellt när det är helg. och man ska jobba ensam.. hör ni hur det låter? sitta helt själv en hel helg på ett stort kontor. själv. ensam. jag ber till gudarna att henke ligger lite efter så han behöver vara här och jobba i kapp. ha ha. skulle kollat runt på stan idag och lagt undan en massa till i morgon men så blev det inte......... sux for me. ska köpa den där jävla jackan i morgon i alla fall. nu ska jag kolla när min buss går hem eftersom mina vänner valde att åka till hälla. häxor. skoja. love u. jag kollade precis ner från mitt fönster här på jobbet. vet ni vad jag såg? 12an mot bjurhovda. ok. sux igen. får vänta på nästa. hej då.

Inga kommentarer: