13 september 2008

igår kväll var det enbart m-y-s på min lista, så då blev det så!
matte kom hit (alltså hem till henke) så kollade vi film och så
men alla somnade, haha!! ah sen när vi vaknade till så gick henke och
matte ut på promenad och jag låg kvar i sängen och sov.. eller ja..
min mobil ringde hela natten så jag sov inte riktigt.. vid typ eh 02:30
ringde jonathan och ville ha tag i henke osvvvvvvvvvv... sen ringde det igen
typ 25 gånger men jag hade ljudlös så jag hörde aldrig men vid 04:08 ringde
det igen och det var jonathan som hade stått utanför henkes port och ville komma in
och hade stått där i 1½ timma, haha!? wtf. askallt måste det varit.

så jag sprang ner och öppnade åt han sen somnade han för han hade varit på krogen osv.
jag låg vaken tills henke kom hem för jag kunde inte somna. ah typ så var min fredagskväll/natt.
asbra faktiskt! haha även fast det inte låter som det.

nu har jag städat och henke drog ut med nån kompis osv.
så jag ska snart klä på mig och gå hem! min brorsa ska få barn yeyyy eller ja hans tjej
då men han ska väl bli pappa! asssssniceee!! wuu!! har väntat så jävla länge på det!
så då blir jag faster för andra gången! eller egentligen tredje gången för min andra
brorsa har två barn! jajaja... ointressant nu! haha.

hejdå! / JJJJJ

Inga kommentarer: