02 september 2008

tisdag 2 september


hej!


det har gått två dagar nu då vi inte haft några lektioner pga att lärarna varit sjuka eller att dom inte fått ihop några listor. jag orkar inte att det ska vara såhär.. okej det är skitskönt att inte ha lektioner osv, men det är sjukt drygt att ta sig upp på morgonen och stressa till bussen för att sen komma till lektionen som är inställd, och resten av lektionerna av dagen också. så då är det bara att sätta sig på bussen och åka hem igen. och vad gör man när man kommer hem? jo sover, iaf jag. och då går hela dagen bort iaf för att man sovit, nej fan jag pallar inte den där skiten.


jaja skitsamma det bli nog bättre senare in på terminen haha..


igår hämtade jag ut min jacka på posten, den var skitbra! lägger in en bild bredvid här sen. sen har det väl inte hänt så mycket mer... JO!! förresten, så håller jag på att formaterar min egna dator, så jag slipper sitta vid pappas laptop, wuhu!!!


hoppas det är nåt bra på tv ikväll.. annars dör jag! blääääääääää. borde göra en läxa men jag orkar inte ta upp den från väskan och lägga den bredvid mig och sen anstränga mina ögon för att försöka se vad det står på den haha.. sorgligt.


ne nu ska jag fortsätta titta på Christine!

bye bye.

Inga kommentarer: