13 juli 2008

söndag 13 juli

hej.
jag ska ta igen allt skrivande nu i veckan hade jag tänkt. trodde aldrig att man kunde bli så jävla inkastad i verkligheten av att bara börja jobba! haha! är det såhär det känns liksom?! im happi iaf...

förövrigt så hade jag min roligaste helg nu på länge! så jävla jag och moa. precis som det ska vara!! och den 20e får jag lägenheten på oxbacken vilket innebär.....ojoj! haha det kommer bli som förra sommaren hoppas jag? förutom seb och rocky då? fast dom kanske kommer och hälsar på oss ändå? tror du det moa? haha, tror du dom saknar dig? det tror jag haha!! fast den här sommaren har det inte blivit så mycket strawberry sparkling men det är jag glad över, fyfan vad det är äckligt! så jävla trött på det, haha. men istället så har vi övergott till typ. eh, vitt vin? jaja ointressant haha. men jag hoppas allting blir asbra, och samtidigt har jag lägenheten vid prelaten, wtf kan inte bli bättre!!!

och jag behöver inte vara ensam där heller eftersom jag har katterna och henke och moa wohoo!!! i olika omgångar då! hihhiih............................ eh.

ah snart ska jag se besatt med henke, den går på trean 21:00, och jag är så jävla rädd!! hahah. kan man inte tro om mig va.

mm, som sagt kommer igen i veckan! HEJDÅ så länge.

Inga kommentarer: