04 juli 2008

fredag 4 juli

jag är ganska onykter just nu, jag är hemma hos min wenda som kommit hem från thailand, finnally!!! hon hade köpt två skitsnygga adidas tröjor åt mig! och sen lånade jag ett skitsnyggt nagellack av henne nyss dessutom! vi ska ner på stan och hänga på POWER MEET!!!!!!!!!! wohohoho!!! brudar_14år. haha. mmm... trivs så sjukt bra just nu.

jag jobbar skitmycket och tjänar skitmycket pengar så jag kan dra utomlands snart med nån av mina älsklingar! sen så hatar jag robin bajskorv lika mycket som förut, haha åhhhh nej. åh jag är så nöjd med mitt jobb.

nu kom moa och fredrik och wenda ni så jag måste sluta nu haha dom bara ehhhh kom och drick med oss istället och jag bara okiiiiiiiiiiiiiii. nerå................. så gulliga dom är mina moa och wenda.

party låten no 1 http://www.youtube.com/watch?v=mt8jifKlbTc
jag uppträder så jävla hårt nu!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahaha herrå.

Inga kommentarer: