17 juli 2008

torsdag 17 juli

ändrat ändrat!! min tjej kommer hem istället så festar vi här! för det berömda Centro i sandviken har stängt så atte........ vad ska man dit och göra då liksom, haha! närå. men det blir väl mycket bättre så också!

och imorgon ska jag hämta ut min klänning på posten mmmmmmmmm längtar!! eller ja rättare sagt pappa ska hämta ut den med mitt legg och så, hoppas det funkar? annars kommer jag bryta mig in i posten själv och hämta den! thats gooood!! haha.

när jag får lön ska jag nog ta mig till sthlm och köpa nytt löshår, det jag har nu är lite mörkare än mitt egna, eller ska jag färga tillbaka till mörkt? eller ska jag ha ljust? eller ska jag ha lite rött aktigt? whaaaaaaaaat????????? jag har ingen aning, har ni några förslag??
snälla säg nånting!!

mm nu ska jag duscha och vänta på att matte och henke kommer hem för vi ska se en skitbra film jag inte kan stava titeln på! men typ eh requim for a dream heter den iaf..

heheheheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeej då! :-D

Inga kommentarer: