20 februari 2009

fredag

fack vad ful du är. "gumman".

ha ha läste i moas blogg att hon och wenda tydligen ska "spöa" mig och mimmi i tecken, ni vet kortspelet? HA HA!! undra om hon tror på det själv. vilket skämt. jag är bäst. och jag fuskar. mimmi fuskar också. tillsammans blir vi någonting jag inte ens kan sätta ett ord på. nu har dom gett sig in i leken och det kommer sluta med att dom ligger på golvet och gråter. för båda.. båda är verkligen världens sämsta förlorare. ha ha. ok. nu ska jag fortsätta slava på min praktik. det är sista dagen idag och vi har gått på en liten vandring inne på VLT. jaha. tråkigt att det är sista dagen faktiskt. men jag tror det blir lite på påsklovet. sommarlovet. och kanske till och med efter sommarlovet? eller vänta. jag har inte sommarlov. jag har SOMMAR. för jag tar studenten, ett år för sent. ha ha ha... vi hörs!

Inga kommentarer: