05 februari 2009

torsdag


den värsta reklamen som går på tv just nu måste vara Kalla Faktas "reklam" om gåsfjäderplockandet-industrin, den är så jävla hemskt. så sjukt hemskt. jag klarar inte av att kolla på den. och det värsta är ju att dom där små tanterna som sitter och plockar fjädrarna inte fattar bättre och ler mot kameran, och det värsta av allt påminner dom små tanterna av en nära släkting till mig. ha ha. det är vad jag kallar hemskt. det var ett nervöst skratt för er som inte fattade bättre. sist men inte minst.. det värsta av allt är att jag nyss var ute med moltas (hund) i min slit-och-släng jacka som är en canada goose. oj, dubbel moralen. men det gör inget. för jag är som resten av hela Sveriges befolkning. eh. ja precis. ska vi ta tag i oss själva snart kanske?

// jjjj- förkyld trött och trött.. sa jag trött?

Inga kommentarer: