30 juni 2008

måndag 30 juni

jag har typ pratat med moa i telefonen i 90 minuter nu, jag lovar och svär, det finns inget bättre än att göra det haha. nu har vi enbart pratat om sommar -07 och typ ja, allt som har med oss att göra. kan inte beskriva hur mycket vi har upplevt tillsammans på så lite tid. och så jävla underbara vi är tillsammans, helt jävla oslagbara!!!!!!!!!!! haha, måste upplevas, åh tro mig <3

hela helgen var bäst! som vanligt. och idag är det måndag och jag jobbade som vanligt.. fast jag har roligt på jobbet. så det gör mig verkligen inget :) fett skönt att ha ett jobb man trivs skitbra med.
(alltså förutom cepe bajs-robin!!!!!)

jag och henke gjorde tacos nyss, sen dog vi efter maten och sen gjorde jag ordning jordgubbar och choklad.. dock blev chokladen helt förstörd men eh haha, så vi sket i den!

henke är ute nu och jag sitter ensam här huhu.. hinner nog somna innan han är hemma. åh sucks. jaja, får somna med moa i telefonen ist!! :-D

jag orkar inte skriva mer, för allt känns så ointressant haha. ska lägga in lite bilder sen och sådär! hejdå! / JJJJJJJJJJonna

2 kommentarer:

Anonym sa...

199 kr på rean snyggis <3

Anonym sa...

amen bruden, har du kollat digsjälv i spegeln? snyggunge <3