01 augusti 2008

fredag 1 augsti

haha fyfan, ja gåterkommer senare om vad som har hänt det senaste veckorna. det är så jävla varmt jag klarar inte av att sitta vid datorn, och allra minst anstränga mig här på bloggen haha.

men iaf så finns det en massa på moas blogg, finns en länk längre ner till höger.. om ni vill veta vad som har hänt senaste dagarna/veckorna! lite av mig finns med där iaf haha!

jag och moa ska snart ner på stan och handla lite. katten har bitit sönder mitt headset så ja gkan inte lyssna på musik längre på bussen huhu.. sux. och sen ska jag köpa löshår om jag hittar nån bra frisör här i västeråååssss vilket jag inte är så säker på. men jag får hoppas på att jag hittar nåt!

nu ska jag kolla vad moa gör inne på toaletten, nej nu kom hon ut haha pratar i telefonen gör hon också, undra med vem, ah nej hennes mamma var det haha... ah nej nu ska vi fixa oss hejdå!

Inga kommentarer: