22 augusti 2008

fredag 22 augusti


.. egentligen torsdagnatt men iaf!


jag har lyckats haft sönder min egna lilla söta dator. så den går tyvärr inte att sätta på längre haha. eller egentligen inte kul alls, för jag har typ mitt liv i bilder sen tre år tillbaka på den. fast jag behöver inte bli påmind om mitt förflutna så jag förstår inte varför jag inte har raderat sånt skit förut. så nu har jag fått det raderats utan min vilja. det känns ganska ok faktiskt. bättre än förväntan. men vad ska man göra liksom.. äh bättre såhär. synd bara alla skolarbeten som låg där.. kan ju komma till nytta nångång! nu vill jag inte skriva mer om det för nu börjar jag komma och tänka på allting som verkligen fanns i den där datorn, jag kanske tillochmed börjar visa att jag faktiskt har känslor och det går ju inte haha!


idag har jag inte gjort ett skit, som igår. bara varit hemma med två hundar: moltas och smulan! wuhu. askönt faktiskt att bara vara hemma, har ju typ inte varit hemma på ca 12 månader.. sick va!


min moa åker bort imorgon till sin syster i sthlm, åker bort......... BORT FRÅN MIG!!!! jävla snorunge fy helvette!! haha.. hur vågar du!


mm nej, skriver mer imorgon, H-E-J-D-Å!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

mer nazi grejer tack.

yolanda sa...

haha vadå nazi grejer?