20 augusti 2008

onsdag 20 augusti


wuhu vilket fint väder det är! spöregnar............ asroligt!

ställde klockan på 09:00 imorse, fyfan vad svårt det var att komma upp. tjugo över kom mamma in och väckte mig och sa åt mig att skynda mig för pappa var påväg hem och vi skulle åka till mitt jobb och hälsa på! wuhu! åhhh det var så skönt att komma dit och se att allting var okej och att dom saknade mig jättemycket! men men vi ses ju på lördagar annars, haha!

när jag kom hem gjorde jag spagetti och gurka (ja, jag vet) Mm-m!!
sen somnade jag runt två och vaknade vid halv fyra. skit skönt vare att sova.

jag är helt dyngblöt för jag var nyss ute med moltas och gick med han en vända,så jag ska gå och ta på mig varma kläder och torra dessutom! sen blir det väl tv hela kvällen vad jag vet. kanske till och med lite OS? nej fyfan haha så lågt vill jag inte sjunka. räcker med pappa som siter och skriker på allt och alla där inne på sin TV haha!

jaja, vi hörs, hej! :)

Inga kommentarer: