17 juli 2009

äntligen fredag

jag kom till jobbet ovanligt pigg idag faktiskt. så blev jag ännu piggare när jag fick ett sms av wenda som just nu befinner sig i luleå, ha ha. jag kom också på då att det är FREDAG!! = helg. och sen kom jag på att jag saknar moa lite. saknar att ha nån att slå lite på. att PRUTTA lite på. och att bli ner sprutad av parfym på ställen där parfym inte borde sprutas på. ha ha. idag är det fredag.. det är äntligen fredag. och jag ska bli.. lyssna på det här ordet.. dyng. så jävla dyng. ha ha ha. underbart ord. det är fredag och jag har nya 15centimeters klackar. men inga nya kläder. om jag letar i mina stora jävla WALK IN CLOSET hittar jag säkert något jag inte tagit bort prislappen av än. ha ha ha. det är så vi funkar. jag och moa. köper, slänger in, hittar, använder 1gång, köper nytt. vi är såna och kan vara såna. jag vet inte riktigt när vi ska lära oss. ha ha. ALDRIG. A L D R I G. kanske inte förräns vi bor utanför centro i hopp om att det ska öppna igen så vi kan bosätta oss där inne.

hejdå. jag hoppas ni som läser inte är i närheten ens av att vara nyktra ikväll.