02 juli 2009

bigtown

stockholm var hemskt. fy f a n. så jävla varmt. i två sekunder trodde jag att jag hade tagit tåget till afrika. till nån liten by i afrika där kvinnorna gick omkring i bara skynken för pussyn. men nej. jag befann mig bara mitt i den svenska sommar värmen! jag hittade lite grejer på.. vänta.... bambambaaaam... GINA TRICOT!! ha ha ha. vilken tur att jag åkte till sthlm för att handla på gina. eller ja. jag köpte ett nitarmband på punktshop också. på gina köpte jag en jeansskjorta, en vit tunika-sak och ett svart långt tunnt linne. blir fint till imorgon. det är ju ändå POWERMEET. HE HE. fucking jävla fashion week in vässan!! WOOOOOPWOOOOP!!! nej. eh.

imorgon ska jag upp tidigt och träffa en vän. sen klockan 17:00 har jag sminktid på make up store. senare blir det väl alkohol som vanligt om jag inte misstar miiiiigggg. no no. längtar tills jag kommer hem till moas varma lägenhet och vi får sitta i trosor och använder underläggen till tallrikarna som fläktar. fi fan. riktigt fin förfest. precis som förra helgen. ha ha.

det står dock att det ska regna och åska imorgon!? booooooo. VI FÅR VÄL SE!! hejdå.

2 kommentarer:

Moalo sa...

hahahah!jag kom på lösningen, vi köper mini fläktar i morgon!! fi fan vad underbart.

yolanda sa...

haha men JA SNÄLLA!!!! claes ohlson typ 10 spänn. hahahaha.