12 juli 2009

must have

jag trodde att jag skulle kunna hålla mig från att beställa ett par skor den här månaden med tanke på att det blev två par förra och den här månaden har jag redan hunnit köpa ett par. men ne, råkade gå in på en internet sida och se ett par som jag bara var "tvungen" att ha. jaha. men dom blir faktiskt skitfina till ett par bruna ben. dom är vita. vita.. hm. jaaa blir asbra säkert. nu måste jag bara ha en ny bus från åhlens. får köpa i veckan.

JAG HAAAR bam bam baaaam.... EN STÅENDE FLÄKT HEMMA NU. I MITT RUM. ASKÖNT. jag kan inte förklara. känns som jag är i karibien på en strand och det fläktar. ha ha ha. nej, kanske inte. men nu kan man hålla på med nattliga aktiviteter utan att flyta bort. ha ha. åhhh det är så skönt, går inte att beskriva.

nu ska jag smörja in mig och ställa mig framför fläkten så jag torkar fort! hah!!
det är jobb imorgon också.... woo..hoo....

Inga kommentarer: