25 juli 2009

one hell of a night

ha ha ha. igår hade jag så jävla roligt. av det jag minns. jag kan inte sätta så fina ord på gårdagens kväll som moa gjorde så jag visar er vad hon skrev:

"justja. blogghelvetet. igår var jag ut med min kvinna jonna och drack lite alkoholhaltiga drycker. vi kom sent till krogen som vanligt och hade ca 50 min att spendera där innan det stängde. en klapp på axeln till oss. jonna vart aprak som vanligt och jag fick vägleda henne hem som den duktiga vän jag är. hahah. jag önskar jag hade spelat inne henne när hon satt i soffan och "livet lekte". hon vart crazy-ass-bitch-drunk än en gång och hon gör det med bravur för denna gång slapp jag torka spyan från hennes hår. hon sysselsatte sig så fint med fylletelefon-action och jag kan bara roas över hennes sjukt roliga repliker, ta till exempelt "moa, kolla! 15 sms. det kallas populär" eller hennes svar på min fråga om det finns rödhåriga hundar var "nej, men golden retrievers..dom har ju typ guld blont hår" hahah. ni anar inte storyn bakom hela rödhåriga hundar konversationen men den var bland det roligaste jag vart med om. nej men det är alltid lika roligt med denna caprisonne-solumate donna."

det märks att min ålder är 20 va? eller?

1 kommentar:

Moalo sa...

hahahahaha. asså. du är så fin när du är full. <3