16 april 2009

best friends 4 ever


moa är och storhandlar. jag hoppas hon lägger en liten tanke på mig. ha ha. jag vet att hon gör det. jag ber på gud att hon kommer ihåg att köpa red bull. så vi slipper "stressa" nere på stan imorgon. men det gör hon säkert inte. giaoejrögq5.-


jag skrev ett sms nu iaf. intressant? kanske inte. men imorgon kommer bli världens bästa fredag. bästa f r e d a g. synd bara att vi båda ska upp och åka iväg vid 1 ungefär. ha ha. vi får hålla oss i skinnet så det inte blir några hyss. fast det blir det ju ändå även fast vi lovat oss själva. för vi är såna. och kommer alltid vara det. det blir bäst så.

okej moa. nu kör vi. börja redan nu.

2 kommentarer:

Moalo sa...

vet du vad? jag köpte dina jävla red bull din jävla hagga! plus att jag hämtade ut biljetterna och plus att jag köpte värsta tidningen som vi kan läsa medan vi väntar på alkohol/sminkning/kläpåsig/gåtillbussen. mmhm, vem är bäst då?

yolanda sa...

du är