18 april 2009

saturday morning


jag sitter ensam och övergiven i casa del moa. hon har dragit till sthlm för att fira tuvas födelsedag. såååå jag får väl bara sitta här och vänta på att hon ska komma hem. ikväll ska vi på 21 års kalas. hoppas det blir rooooligt. hoppas på lite D också. HA-HA. jo, men faktiskt. inga namn nämnda. för mycket ögon. för mycket västerås. av allt. a l l t. igår var asbra. idag har jag dock en stukad fot. kullerstenar och 13cm klackar är inte att leka med ha ha. men jag klarar mig. jag får börja öva att gå i dem igen snart så jag är på topp till ikväll helt enkelt. igår när jag hade tagit några glas vin. eller ja, hällt i mig. tog jag den här bilden tydligen ha ha. asfint. tror jag kom tillbaka till 14års ålder och blivit en thaitjej. men det har jag ju aldrig hört förut. mmmm ne. nu ska jag fortsätta städa lite. smuts. hejdå.

Inga kommentarer: