13 april 2009

söndag

imorgon börjar helvetet, igen.

igår kom kalle och hämtade mig och i bilen satt moa också, woohoo.. vi åkte bara hem till moa och kollade på tv och somnade. för er som tycker att det inte lät så roligt kan jag tala om för er att det vare faktiskt, ha ha.

sen vaknade jag av en massa sms och moa vägrade vakna med jag tvingade henne, tyvärr. ha ha hon sa bara: sätt dig vid datorn så jag får sova klart. HA HA ALDRIG. jävla sopa. vi gick upp och åt och sen har vi bara varit såna dare devils och laddat hem SVENSKA filmer -ohhh! och sen färgade jag hennes (egentligen rötåttshår) utväxt. sen åkte jag hem. med en massa chokolates. men det gick bra. över förväntan faktiskt.

nu har jag precis duschat och tagit ur löshåret. sux. måste sätta i det igen innan jag går och lägger mig och det innebär föna platta och limma. så jag kanske hinner sova iaf i 5 minuter innan jag ska upp imorgon. buhu. ytligheter när dom är som bäst tror jag.

ok, jag har aldrig längtat så mycket till helgen som nu HA HA. hoppas allt går fint och som planerat.

/ spoiled little L.A. girl

2 kommentarer:

Moalo sa...

rötått???!!! glöm din dröm. jag är straight brown sugar rakt igenom.

yolanda sa...

jaana... OHHHH.. BROWN SUGAAA...is my friend. ohohhhh