21 april 2009

lite confuseeeddddd, döh.

jag vet inte vad jag längtar mest till. att det är moas födelsedag eller att det är en onsdag innehållandes D? ha ha ha ha. jag vet inte. mest moas såklart. ok. lovar. jag ska fixa en lite överrasknings grej på onsdag på pluto. men jag vet inte om den kommer vara så uppskattad. ha ha. jaja. jag bestämmer. jag gör vad jag vill. jag gör vad jag vill med moa. hon är bara ett litet smycke jag har. ne skoja. ska ringa wenda lite senare och planera skiten bättre. ha ha "skiten" oj. menade moas födelsedag. näääää får ser hur allt slutar.


MOA WENDA: jag har prov på torsdag morgon 8.30. kan det suga mer kuk?
jag hoppas över det. jag skjuter upp. kanske lärt mig av miss perfect? vet inte.

hejdå.

1 kommentar:

Moalo sa...

CEPE! om du förstör min födelsedag så kommer jag aldrig, jag menar ALDRIG mer prata med dig!