20 april 2009

dannyy

yes!! moa kommer ner med mitt busskort så tar vi nästa buss hem till henne. för vi ska kolla på skräckis. mitt på dagen. vi är såna mesar annars. jag i alla all. 

just nu är jag på jobbet. jag sket i skolan imorse. jag orkade inte. buhu. exportern har inte funkat som den ska så det är ett litet kaos-moln över alla. ha ha. men det skulle fixa sig sa teknikern som sitter bredvid mig. riktig wow-kille. alltså. world of warcraft. ha ha. ska presentera han för moa. kanske kan bli nåt? HA. ne skoja. åhhh längtar tills jag är hos moa så jag kan sitta och titta på när hon lagar mat. det brukar ju vara så. eller? nej, jag är kocken jag bestämmer. ibland. jag tittar på. sen bestämmer jag. 

förresten har jag ett litet projekt på g. jag sa till moa att det här kunde bli seriöst men hon sa att det var dom förbjudna orden jag aldrig fick säga. ha ha. men vadå. tänk om? eh nej.

jag har en date på torsdag. EN DATE. ok. jag återkommer med den.

2 kommentarer:

Moalo sa...

en date? är du bachelorette? HAHAH! är det D?

yolanda sa...

haha ja, det är D. beror helt på om vi går ut på onsdag hahaha.