05 januari 2009

måndag

jag vaknade av ett sms där det stod: vi kan luncha idag!
okej tänkte jag. skittrött. kunde knappt öppna ögonen. jag gick upp och möttes av mamma som skurade golvet inne på stora toaletten och jag skulle ju in där och duscha och fixa tills klockan 12. och klockan var halv 11. hur fan skulle jag hinna? jag hann. jag är så effektiv. haha, närå. jag mötte henke utanför musses (en kiosk) och sen drog vi vidare till nåt jävla thaiställe. inte vanliga spicy utan något nytt han fått för sig att vi skulle äta på. dyrt var det, 69:- för något mindre och lite äckligare än vad man hade fått på spicy. spicy i mitt hjärta. förlåt för att jag svek dig. aldrig igen.

moa kom efter ett tag och vi hade bokat in oss på "syndarnas hus" no comment what so ever på det. allt är fixat och nu kan vi andas igen haha. 29:e JANUARI it is.

nu ska jag sova. sen åka och handla för pappa fyller år imorgon. "yeyy..."
så det här ska göras imorgon:
[] fira pappa
[] gymma med wenda
[] städa rummet
ok, önska mig lycka till. hejdå!