25 januari 2009

söndag


i lördags, igår alltså.. så åkte jag och pappa till sthlm för att hälsa på min bror och luncha och fika typ. och i fredags var jag och wenda hemma hos moa och drack lite. så igår morse var jag kanske inte den piggaste men det funkade iaf, ha ha. pappa kom och hämtade mig hemma frunt 11.15 och tåget skulle gå 10 i 12. så jag skyndade mig och fixade iordning mig själv vilket tog en evighet eftersom jag var så sjukt trött. chocking. jag blev iaf klar och gick ut och väntade på att pappa skulle hämta mig. sen gick vi på tåget iaf som var överfullt med folk. helt sjukt. så vi fick sitta i bistron, ivlket var skönare än att ha suttit ute i tåget! så det var bra.

när vi kom fram till stockholm så mötte jimmy oss vid bögringen haha.. ringen i mitten av centralen ni vet? jaja.. iaf så bestämde vi oss för att dricka lite innan maten, eller "ta en öl innan maten" ha ha.. blev två öl ocvh en shot för mig, en lagom återställare eller vad säger ni?

sen gick vi till Friday's och lunchade, där billigaste maträtten låg på 180:- på ett ungefär. sjukt glamoröst var det iaf ha ha. och sjukt god mat!

efter maten satt vi kvar ett tag och tog oss "lite mer öl" ha ha det var fint kan jag säga. mycket fint. sen sa vi hejdå till jimmy och gick till centralen för att ta tåget hem, där hade jag och pappa skitkul åt en kille som satt och sov med huvudet mellan benen. han måste fått jävligt ont i nacken.

tåget hem var lika fullt, om inte mer fullt än tåget upp. så vi satt i bistron igen där en massa 50plusare satt och drack och hade varit på teater och hade jätteroligt. så jävla högljudda!! ha ha.

sen tog vi taxi hem och jag somnade nästan direkt när jag kom hem. skönt vill jag lova. och om ett litet tag ska jag cykla hem till wenda, så heejjjjjjjdddååå.

1 kommentar:

Wenda sa...

BRA INLÄGG!!!!!
Långt :D:D:D