20 januari 2009

tisdag - andra dagen


jag önskar att skolan var slut och att jag jobbade på ttspektra på heltid. det är ett sånt jävla skönt jobb. peeerfekt för mig. hoppas jag får det här till sommaren för hon sa att det här lika gärna var mina prövoveckor för om jag skulle få komma och sommarjobba sen. nice! och sen efter sommaren så blir det fast anställning. ha ha.. okej, inte så höga förväntningar kanske men man kan väl få drömma lite.

och sen kan jag flytta. men det blir hemligt vart.. men jag har tänkt på Sthlm Göteborg Malmö eller Norrköping. eller kanske nån mindre stad, jag vet inte. flytta blir det i alla fall.

nu är det en dokumentär eller nåt på femman som heter 'flickan med två ansikten'.. och jag älskar såna program med en massa defekta barn.. ha ha sad but true. nu drar jag, tjaaaaa.

1 kommentar:

Wenda sa...

She's a female god... NOOOT