04 januari 2009

söndag

okej nu är nyår och julen över. iaf för mig.

nyår började med att wenda och moa kom hem till mig och åt lite mat som pappa hade lagat. vi åt och sen började vi dricka, vi var skitsega och mätta, haha. vi skulle ta bussen till mimmi och vi stressade som fan.. som vanligt liksom. vi kom dit och beslöt oss för att dra vidare till gryta för där var våra andra eh.. vänner? jag och moa åkte till gryta i hopp om att ha roligt. det var som en jävla käftsmäll att komma dit. jag ångrade mig, riktigt mycket. jag och moa firade tolvslaget vid en busshållsplats på gryta.. med en champagneflaska.. som vi halsade ur. glamoröst, ja? vi tog bussen vidare ner på stan för att sen åka hem och sova. både jag och moa fick nog reda på vilka ens riktiga vänner är. om man kan säga så? jag vet inte riktigt om man kan visa sig mer besviken än vad som gjordes. ne. vi somnade, skitfulla, innan klockan 3.. på en nyårsafton.. och jag kunde inte varit mer nöjd än jag var då. faktiskt.

skolan börjar snart också. jag ve tinte vart jag ska börka ens när det gäller skolan. jag klarar inte av skolan. och folket i skolanö jag vill sluta, jag vill ta studenten, nu. nunununu. jag vill flytta. flytta från västerås och alla falska små jävlar som finns i mitt liv som inte ens vet om att jag vet allting för allt är så jävla genomskilnigt. vi ska dra iväg snart iallafall.. långt bort, riktigt långt bort. jag och mina två vänner som jag värdesätter mest av allt och jag vill alltid ha dom i min närhet; moa och wenda.

förresten, jag har ett nyårslöfte, ett jävla nyårslöfte.. ett riktigt nyårslöfte, inget jävla påhitt som att sluta röka träna w/e... NEEE ett riktigt. och det ska jag hålla!! jag lovar er. eller mest ska jag väl lova moa och wenda. haha. gud vad seriöst det lät. men det är så jävla roligt. jag hoppas jag håller det. för allas bästa! okej, det bev mycket skrivet mennnn blir så ok.

nu ska jag kolla på alla mina 7 filmer jag laddat hem. hejdå.

1 kommentar:

Wenda sa...

Nu börjar det likna nått :D
BRA INLÄGG JONNA!