19 januari 2009

måndag

nu sitter jag på jobbet och bloggar... åhhh daredevil, ha ha! vet ni hur skönt och underbart det var här? så jävla fett. askönt jobb. jag hoppas jag får sommarjobb här. lät som det, om jag skötte mig ha ha. men det gör jag ju såklart. henke sitter en hav meter ifrån mig och vi chattar på ett chattprogram på datorerna som finns..

ha ha jag undrar om han kan stå utanför toadörren när jag ska kissa. vet ni vad han svarar?? nej såklart. jaha tänkte jag. jaja, jag får väl gå the walk of shame till toan själv då. fan vad vuxen jag är. jag känner verkligen hur vuxen jag är. bara sprudlar inom mig. jag skulle nästan kunna vara med i the hills, för exakt sånt jobb har jag. eget skrivbord egen dator egen lampa.. ehh egen almenacka framför mig. mmm ni hör väl hur bra det låter?

nu ska jag göra klart en till sida sen får jag gå hem.. ha ha "en till sida".. ni ser ju hur insatt jag redan är i det här jobbet. asbra. jag säger hejdå nu!

Inga kommentarer: