13 januari 2009

tisdag

igår träffade jag moa på centralen för vi skulle ha en myskväll hemma hos henne. jag tog med mig datorn men inga av filmerna jag hade laddat hem passade den lilla apan.. så vi kollade på guldbaggen, om det nu hette så? mmmmm så lagade "vi" mat. haha.. precis. sen sov vi.

vi tog båda ledigt från skolan för att kunna sova vår skönhetssömn, som vi så bra behöver! sen gjorde vi en delikatess frukost av alla leftovers från kvällen innan.. haha.

när vi vaknade kollade på först på days of our lives sen på en skräckis på datorn som heter the amityville horror... eller JAG fick se den SJÄLV för moa skulle konstant prata i telefonen eller se sitt jävla melroseplace, usch!! så jag fick sitta med hörlurar i datorn och det blev ännu läskigare haha. uhh. men det var bra. faktiskt en av dom bästa skräckisarna jag sett!

sen åkte jag hem.. och jag och mamma gick "ända" till skiljebo för att hämta ut pengar, och sen gick vi förbi konsum för jag ville ha apelsiner mhmmhmm!! intressant..mmaajo.

det är bara skit på tv nu så jag tänker ladda hem en film sen sova.. och imorgon är det skola.... SKOLAAAAA jag hatar dig skola. hahah... ah nej hejdå!

Inga kommentarer: