17 juni 2008

jag beställde världens snyggaste örhängen + armband nyss!
känns skitbra. typ.. tröst-shopping för att jag är en sån hard working woman.
haha eh? ja man får faktiskt unna sig något ibland!! hihihi :D


jag börjar ana ett beroende av att skriva här, bra eller dåligt?
den som lever får se! (som min pappa antagligen skulle sagt.)

varför sover jag inte? jag kan inte. jag är helt uppspelt. 
känns som att min hjärna sprungit 60 varv runt jorden.
jag ska ta mig lite isté nu innan jag går och lägger mig.
fast det kanske bara förvärrar allting med allt socker?! 
får skylla mig själv om jag börjar överanalysera allting som
jag alltid gör på kvällen pga min övertrötthet (är det ett ord ens?)

ja, nu ska jag sluta skriva och ramla ner i sängen som står bakom mig, mmmm <3

sleep tight
/jonna

Inga kommentarer: