19 juni 2008

torsdag 19 juni

ungefär för en halvtimma sen kom jag hem från jobbet och solariet. alltså det är så jävla skönt att sola efter jobbet, helt lungt och avkopplande.. TRODDE JAG, bredvid mig låg det en jävla hora som stank fitta in i min hytt, hallå?????? kan folk tänka lite mer på sin hygien eller bara snälla stäng fittan. för guds skull!!! hahaha. förutom lukten så var det iaf skitskönt! solade på djöknesolen idag, skönt ställe, aldrig solat där förut tidigare faktiskt. imorgon är det ju midsommar och då var det inte öppet, så får åka ner till solstudion.. köpte faktiskt ett medlemskort dit! nice nice. 

min älskade jävla moa är hemma också, finally? yep.
så imorgon är hon med och firar midsommar! yeyyyyy...! vi ska grilla hos mig med matte och henke, om det bara blir dom vet jag inte men iaf! sjukt mysigt ska vi ha iaf. alkohol<3

snart ska jag klä på mig och cykla till willys med henke och matte och handla till imorgon! jag vet inte vad jag vill grilla, men det är inte ens intressant just nu haha. iaf... nu ska jag vila innan vi ska åka iväg!

ba-byyyeee!

Inga kommentarer: