18 juni 2008

onsdag 18 juni

åhh jag orkar inte skriva egentligen.. men ändå. jävla kuk-match idag mot ryssland alltså. eller, det är väl lätt och sitta och titta på teven och säga att matchen var dålig när man inte spelar själv haha. anyways.. inget mer spelande iaf!

hahaha måste berätta om idag.. poop-robban är så jävla mental retarded for real alltså. fan vad jag hatar han. jag kan inte hålla tillbaka mitt hat mot han snart, jävla pucko. jag stod och märkte lite varor så kom han fram till mig och ba: du jonna.. fyfan du är en såndär riktig fjortis vet du det? jag ba: javisst. hahaha alltså......? love him liksom! han gör min dag lite faktiskt, men för det mesta är han bara irriterande. 

igår så gick jag ju till skiljebo, vi lagade lasagne och kollade på tv. det blev mycket lasagne över så jag tog det till matlåda idag, svingott måste jag säga!! imorgon ska vi personalen äta ute och fira lite midsommar haha! sött va? hoppas det blir kinamat eller någonting!

efter jobbet drog jag ner på stan och köpte hårspray och strumpbyxor, samt gick till solstudion och solade! tog skitmycket faktiskt. köpte en såndär liten krämförpackning man kan köpa där i en automat! asbra. så jag ska dit imorgon också och sen på fredag morgon! måste ju bättra på brännan lite nu inför midsommar! maahaha. kan ju inte gå omkring och vara såhär blek, hemskt faktiskt.mm jaja!

nu vill jag bara lägga mig i sängen och sjunka in i maddrassen och ta mitt jävla sköna och varma täcke över mig och bara kolla på tv, typ csi hade suttit som en smäck men det är bara seinfeld och criminal minds nu. men det duger! om det är nån som är beroende av tv och kan tablån utantill så är det jag! haha! 

okej hejdå nu, orkar inte sitta och skriva en massa jävla horskit just nu! haha.. ja precis.
(dagens hedersplats går till min älskade viktor som är fett cepe i huvudet, puss!)

Inga kommentarer: