21 juni 2008

lördag 21 juni

igår var det ju midsommarafton! dagen började med att jag drog ner påstan och mötte moa, vi skulle sola och handla lite grejer till kvällen. tyvärr hann vi inte sola för jag skulle till min mormor och morfar och midsommar-äta och allt sånt där. när jag kom till mormor och morfar så ville jag bara där ifrån för jag var så sjuuukt trött, jag vet inte ens varför! jag tror jag var helt slut i kroppen sen jag solade solarie dagen före. jaja ointressant. iaf så drog vi hem efter ett tag.. jag började fixa lite hemma med matte och henke, för vi skulle grilla och dricka lite! iaf jag! och moa då! men moa var lite sen så började vi utan henne haha, hon började direkt med alkoholen ist!

vi hade väl ganska roligt tror jag, haha. sen tog vi bussen ner på stan och där var typ inga krogar öppna. inte dom vi ville in på iaf. så jag & moa tog bussen hem till henne och hade en egen liten fest för oss själv, haha, vi hade skitkul! vi sjöng till en massa mtv-låtar och så! sen somnade vi som två stockar! 

när jag vaknade gick jag till bäckby centrum och köpte mig en macka och tog bussen hem! och nu ska jag städa mitt skitstökiga jävla rum innan jag går till henke, för vi ska laga mat och kolla på film och så! wuhu!!

uppdaterar senare kanske! hejdååååå.

Inga kommentarer: