24 juni 2008

tisdag 24 juni

tjenaaa..... :)

idag har jag bara inventerat på jobbet! fett drygt, fast skönt ändå att bara göra det! jag och mikaela var så jävla snabba och duktiga, mhm!! bäst. sen idag på lunchen så märkte jag att jag hade glömt min jävla matlåda hemma!! buhu. och sen min lilla syssling micke var jättehungrig så han och jag gick över till mcdonalds! (didnt need that) iaf.. mysigt hade vi lite då! sen var det bara att gå tillbaka och få skäll utav poop-robban, haha!!!! jag hatar dig fortfarande, jävla äckel. han sa "man leker inte på en arbetsplats" jag bara: ??????? min syssling micke är typ 9 år och han gömde sig för mikaela när hon kom tillbaka, så då fick jag skäll hahah. okej, love u 2, not. 

sen åkte jag hem och nu är jag hemma! fick ett sms så jag ska snart till skiljebo och umgås i guess. så trött är jag också, hoppas på en kväll typ framför teven bara, OCHHH kanske till och med en film! heeeeeehe. 

mamma ropade att maten var klar så jag får väl släpa mitt feta arsle till matbordet nu!

uppdaterar nog senare ikväll! 

tja!!

Inga kommentarer: