28 juni 2008

lördag 28 juni


trött, sliten, lite bakis... man mår som man förtjänar i guess!

jag hade skitkul igår. var på bill och bob med typ, matte moa henke emil osvvv... helt plötsligt när jag kom dit så träffar jag min brorsa som bor  i sthlm?! wtf?! haha fett snopet. fick pengar<3 haha. han är tydligen hemma här för att han ska på svensexa! roligt! alla hans kompisar blev helt chockade när dom fick reda på att jag var hans lillasyrra.. alltså dem har inte sett mig sen jag gick i blöjor! haha! jaja, posetiv repsons fick man iaf, det var väl roligt haha. hela toan där luktade fitta också!! vad är grejen med krogen-toaletter?! eller folk som kastar toapapper på golvet och skvätter vatten från handfatet ner på golvet?! snuskiga jävla ungar är vad ni är!

sen när klockan blev lite för mycket och alkoholen snurrade i hela kroppen så tog jag en taxi hem till matte.. där jag somnade på en gång, fyfan vilken skön säng! haha. ja justja moa var ju med mig dit också! mmm jaja:)

när vi vaknade klädde vi på oss och fixade lite sen tog vi bussen ner på stan för att bakis-äta lite. såklart använde jag mina rikskuponger jag fått av min brorsa wuhu! sen gick vi runt påstan och kollade lite.. (lägg märke till att klockan  var typ 10:30) jag hittade en grå fin oversized tshirt på bikbok (det var länge sen?!) sen åkte vi hem var för sig! himla skönt att komma hem.

nuuuu sitter jag och kollar på simpsons och ska verkligen inte göra någonting ansträngande idag, haha! 

Inga kommentarer: