16 juni 2008

fortfarande en trött måndag

tja tja!
herregud vad trött jag är efter bara första arbetsdagen, haha!
men det är ett ganska krävande jobb.. lyfter och bär och springer
runt och hoppar omkring hela tiden. fast det är väl bra för då
tränar man ju faktiskt automatiskt utan att man tänker på det!
jobbet är så jävla o-brudigt som det bara går att bli! haha.

jaja, jag trivs skitbra iaf!
känner på mig att det kommer bli
en bra sommar där ute! :)

okej det här med att jag lunchade själv idag blev aldrig av
för att jag hittade en liten kompis att gå och luncha med..
robin heter han, mer kan jag inte nämna för det blir för mycket
internt då, hahah... tur hade jag iaf! vem gillar att luncha själv på en resturang, liksom?

ser faktiskt fram emot imorgon, har gjort matlåda och grejer!
riktigt vuxet och moget, eh? haha. 

nu ska jag duscha och kolla på csi och allt sånt.
mhm! lät ganska skönt om jag får säga det själv va.

bye babes!

Inga kommentarer: