23 juni 2008

måndag 23 juni

jag gjorde väl  inte så värst mycket igår, söndag. åkte och jobbade vid halv 1, kom hem vid typ halv 8. träffade susan på stan för att sola och fika lite, sen drog jag hem till henke as usual och typ... gjorde inget. diskade lite, duschade lite och så. 

idag började jag jobba vid 06:45, men blev hämtade 06:15, det tog verkligen på krafterna, trodde jag skulle avlida! haha. tacka vet jag varmachoklad-maskinen på jobbet som står redo när man kommer dit, wuhu!! egentligen en jävla fittmaskin med en jävla massa fittsocker i! men vem fan bryr sig om det 06:15???

 jag är så jävla trött påen *viss person* på jobbet så jag SPYR rakt ut! (vilket jag gjorde idag också haha berättar sen) jag hatar han så jävla mycket, jag hatar dig så jävla mycket!!!! du är ful och äcklig och töntig och står för allt som jag hatar. jag vet fan inte hur fan jag ska palla med han dom här veckorna där, haha!! hemskt..

nu tror jag fan att jag ska duscha sen sova, mm får bli så!

HEJDÅ!

2 kommentarer:

Anonym sa...

snyggis!

yolanda sa...

tack duuuuu! :) hade inte du nån blogg förut förresten?