17 juni 2008

tisdag 17 juni

tjeenaaaaaa!!

okej, jag har fått ett klagomål från den lilla fitthäxan moa, att när jag skriver här så låter det inte som mig utan det låter som ett oskyldigt litet barn som aldrig säger fitta hora eller kuk, som jag gör, ungefär varje gång jag öppnar min mun. så förlåt moa, förlåt för att jag inte skriva fitta efter varje mening, men jag får väl börja göra det så du blir nöjd.. haha.. fast om jag skulle börja skriva så som jag pratar i verkligheten kommer typ blogspot stänga ner min blogg för att det är för mycket svordomar och bara rent skit som skrivs haha och det vill jag ju inte!

tillbaka till verkligheten nurå haha.. jobbet idag var skitkul! dock hade poop-robban lite love problems så han var inte på världens bästa humör, stackare! haha! aa,iaf.. poop-robban som jag kallar han heter robin, och smeknamnet kommer från när han gick typ i 8an på bäckbyskolan. så på en gympalektion skulle han ta i, och han tog i så mycket att han bajsade på sig?!?! hahaha, hallå liksom? ja så där kommer smeknamnet ifrån. men han tror att vi är typ best friends vilket jag kommer låta han tro ända tills sommarjobbet är slut, då kan jag sluta utnyttja honom . okej kanske låter skitelakt, men det är ju sån jag är, en jävla elak och hemsk människa, och vet ni vad? jag gillare faktiskt.  varför? jo för han är inte medveten om att jag bara driver med han hela tiden och han kommer aldrig få veta det hellet, så no harm done!! haha.

jag har också skurit mig i två fingrar och i min arm, sen tappat en 38 kilos nånting på foten. men jag klagar inte. allt hände i roliga sammanhang sååååå jag klagar inte! 

och sen så hatar jag en ful jävla fitta, fyfan vad du är äcklig och ful och jag vill bara slå dig och spotta dig i ansiktet. jag fattar inte hur jag kan ha så starkt hat mot dig, jävla äckel, hoppas din fitta ruttnar så du måste operera bort den, ok tack och hej! 

fett omoget jag vet, men som sagt, det är min blogg och det är jag som bestämmer vad som får skrivas, och sånt får skrivas, ofta, även om ni inte gillar det! 


nu ska jag hoppa in i duschen iaf och sen gå iväg till skiljebo och hänga som fan.  

sen till alla er små horungar som åker med ert dagis och badar och leker, käften på bussen ok? jag orkar inte med er. äckelungar. jag hatar småungar som inte är av mitt eget blod. blä.

hejdå, hoppas ni gillar min mer "riktiga sida"
ha-ha-ha!

<--- gjorde illa mig buhu. fina arbetskläder va? inte! hahah, dom är fett stora. 

2 kommentarer:

Moalo sa...

Oooh, the real Jonna is back! nu känner jag igen dig, tack!

yolanda sa...

haha varsegod cepebarn