25 juni 2008

onsdag 25 juni


iiiiiiiiiiihhhh, snart ska jag hämta ut ett paket på posten!!!!!!!!

idag gjorde vi skitmycket på jobbet, helt sjukt! inventerade och plockade ut varor osv bla bla bla. roligt att jag skriver om mitt jobb varje dag! ellerhur?! don't care. ska iaf gå till skiljebo snart och möta henke och sen hämta ut ett asvärt paket på posten!

sen förresten går det inte en dag utan att jag och moa pratar i telefonen, och det är typ 40 min varje gång också! haha! och hon är ju i sandviken igen nu, men kommer hem imorgon! jag vet att annelie och jörgen är skit avundsjuka på bara för att hon Vill komma hem till mig nu!! mhm!! haha.. har även hört att jag har en ny läsare i bloggen.. vid namn annelie... så TJENA ANNELIE!!!!!! hahaha.

nu ska jag ta mig en banan och lägga mig och kolla på the hills som fan bara är repriser hela tiden. HEJDÅRÅRÅRÅ....

1 kommentar:

Anonym sa...

jävlar vad snygg du e nilla_molin@live.se om du e intresserad ;)